FILMIRING

Registreerimine algab 9. septembril ARNO keskkonnas. Esimene tund 16.09

Juhendaja Adrian Rannut

VAATA VIDEOT

registreerimise juhend

TEHNOLOOGIA

Registreerimine algab 9. septembril ARNO keskkonnas. Esimene tund 3. oktoobril

Huviring on mõeldud noortele, kes tunnevad huvi ise asjade loomise, meisterdamise ja leiutamise vastu. Kes tahavad teada kuidas asjad töötavad, miks nad vahel ei tööta ja kuidas vanast võib saada uus. Ühendame teaduse ja tehnika kasutades kaasaegseid õppekomplekte, et uurida kuidas erinevad mehhanismid töötavad. Saame teada, kuidas ideest, saab valmis toode/toimiv lahendus. Tegeleme ise asjade/leiutiste/mehhanismide väljatöötamise ja loomisega. Kasutame selleks nii 3D printerit, kui elektritööriistu/käsitööriistu ja erinevaid materjale.  Tule julgesti ja võta sõber ka kaasa!

alates 12a

registreerimise juhend

LEGOROBOOTIKA

Registreerimine algab 9. septembril ARNO keskkonnas. Esimene tund 3. oktoobril

Huviringis kasutame We-Do ja   Lego Mindstorm NXT  EV3 robotikomplekte. Õpime ehitama ja ühendama komponente, lugema ning koostama skeeme robotite juhtimiseks. Tegevuse käigus õpime tundma mehhaanika, elektrotehnika ja füüsika põhitõdesid ning saame lahendada erinevaid ülesandeid viisil, mida kasutavad insenerid. Osaleme robootikavõistlustel.

MALERING

Registreerimine algab 9. septembril ARNO keskkonnas. Esimene tund 19.09

N kl 14 Male ABC 1-2 klass
N kl 15 al. 3 klass ja edasijõudnud
N kl 17 täiskasvanud

MALEST

Malemäng arendab abstraktset mõtlemist, õpetab püstitama eesmärke ja neid täitma, õpetab püsivust ja iseseisvust eesmärkide saavutamisel, toetab isikupära ja julgust oma ideede teostamisel.  Male ABC rühma teemad, millega tegeleme õppeaasta jooksul malemängu õppimisel: malemängu eesmärk, reeglid, malendite suhteline ja absoluutne väärtus, male noteerimine, malemängu jaotus ja erinevad eesmärgid, malemängu mõisted;

–     raskete viguritega matistamine, lihtsamad etturilõppmängud;
–     ühe ja kahekäiguliste matiülesannete ja  lihtsamate kombinatsioonide lahendamine.

Maleringi edasijõudnud õpilastega  pöörame  peamist tähelepanu keskmängu ja lõppmängu oskuste arendamisele:

taktikalised võtted, erinevatele viguritele iseloomulikud taktikalised võtted, kombinatsioonid, kombinatsioonide klassifitseerimine ideede järgi, maleülesanded, lõksud.

strateegia alused: vigurite erinev aktiivsus, tsentri probleem, nõrgad ja tugevad väljad, avatud ja poolavatud liinid. Etturilõppmängud, vankrilõppmängud, lõppmängud kergete viguritega.

maleõpetaja ja EOK  kutsega vanemptreener Viive Tutt;  5247909; viivetutt@hotmail.com

Persoonilugu: Viive Tutt

registreerimise juhend

AUTOMUDELISM

Registreerimine algab 9. septembril ARNO keskkonnas. Esimene tund 18.09

K kl 14 algajad 7 – 9a
K kl 15 edasijõudnud 10 – 15a

Mudeliringis tutvutakse raadio teel juhitavate automudelite disainimise ja ehitamisega ning  omandatakse mudelautode juhtimise ja kiiresti  sõitmise oskused. Viiakse läbi  võistlusi ja külastatakse automudelismiklubi. Ringi on oodatud 7-15 aastased, keda huvitab tehnikasport. Avastad kiiresti, et mudelisport ei ole “puldikaga mängimine”, vaid tõsist ettevalmistust, tehnilist taipu ning osavust nõudev tehnikaspordi liik.
NB! Varasemate aastate kogemus on näidanud, et lapsed soovivad omale mudelautot ehitada. Lapsevanemal tuleb arvestada isikliku mudelauto valmistamise jaoks seonduvate täiendavate materjalikuludega. Enamus tunde toimub SAUE HOBIZONE hallis

registreerimise juhend

Noortebänd Kiisal ja Sakus

Sind ootab põnev teekond pillimänguõppest bändi proovidesse ja lõpuks suurele lavale. Töö käigus valmib esinemiskava, millega astutakse üles nii kultuurikeskuse kontserdil kui ka Saku valla üritustel ning kaugemalgi.  Eriti oodatud pillimänguoskusega noored. Võta julgesti ühendust!